Alla inlägg under juli 2007

Av Pia - 31 juli 2007 14:19

Det är nästan så att jag längtar till dagis och skolan "öppnar" för barnens egen skull, inte Patricias då´ra för hon längtar INTE. Jag och Thomas ska inhandla en lek- och gungställning, en ganska stor sak från Bauhaus, att ha på tomten, att köpa är ju enkelt men att sätta ihop den utan att bli osams med varandra eller sura på barnen, det blir spännande. När den väl är på plats så kommer nog barnen att ha roligt och det är ju det bästa, för som det är nu så finns inte så mkt att göra om man inte tar sig till lekplatsen( men det är ett stort projekt men jag menar inte att klaga). Tog lite bilder på de minsta.

Av Pia - 24 juli 2007 15:57

Nu när vi kommer att vara hemma och mina föräldrar på öland till och med september så kommer jag att lägga ut bilder på barnen lite oftare än förut, så de inte helt glömmer bort hur de ser ut. Ett bildbevis på att min "morfar" kan/vågar hålla i spädisar får ni se...

Av Pia - 14 juli 2007 15:40

Martin vaknade ganska nyligen, med ett härligt humör och massor av ljud och leenden...Notera hans smilgrop på höger kind( även påslakansetet han ligger på som inhandlades på auktion på öland förra sommaren)

Av Pia - 14 juli 2007 11:11

Igår var vi på besök hos min bror med familj. De har fixat till det väldigt fint och mycket. Malin försökte hänga med i Johannas o Hannas lekar, och gjorde det nästan hela tiden. Hanna tyckte väl att det var lite jobbigt med en tvååring som "förstör" men det gick bra. Johanna är ju van med Malin så hon bryr sig inte längre, bara om det gäller hennes WINXS saker ;-) Per tog lite foton, som jag hoppas att jag kan lägga in här senare.

Av Pia - 12 juli 2007 23:42

Idag har det varit en ganska tråkig dag, men inte har det varit brist på att göra :-) Malin är en bestämd liten dam, och när hon vill hålla i Martin ska det vara så, och nåde den som säger nej(se bild).

 Malin ville kissa, på toaletten för första gången, och det gillade hon mkt. Som ni ser på bilden var hon väldigt intresserad av vad som kom ner i toan.

Av Pia - 8 juli 2007 11:54

Johannas kommentar till Bea efteråt var; "Det var ju inte så svårt att vara brudbnäbb", och jag måste få säga att hon var duktig. Stå där framme i 45 min, framför 120 personer :-) Som tack för att hon ville vara näbb fick hon ett halsband och örhängen, så nu ska hon få ta hål i öronen. En bild på Bea(och halva mannen).

Av Pia - 8 juli 2007 10:31

Igår var Johanna brudnäbb då Bea gifte sig. Tyvärr var inte min kamera bra i kyrkan så där blev det inga bilder, får ladda upp kopior av gäster. Väl på festplatsen hade inte Johanna tid så vi fick ta bilder när vi kom hem, men utan skor för de hade hon tröttnat på.

Av Pia - 6 juli 2007 14:34

Har tagit lite bilder på Johanna...Johanna vill nog oxå vara lite bebis för hon ligger på skötbädden...jag tog fotot utan hennes vetskap

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards