Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

Härliga snö...

Av Pia - 10 februari 2011 19:33

Eller inte :( Vem bad om detta nu? Uppenbarligen jätte korkat att be om mer snö, men visst ville du ha mer så finns det säkert en anledning till det oxå.


Idag kom röris hit, oj hoppsan...en toalett, två blandare med fästen och div annat var ju tvunget att köpas :) Iväg med barnen till skola o dagis, sen till Bauhaus...


Kommer hem, ser att vi fått (ok tagit) fel toalett, så iväg igen till Bauhaus och byter den, till en som var 1000:- billigare men rätt :)  Hem igen och pratar med röris om hur rören ska dras o känner att det blir så bra...Dock så ringer han ngt senare och säger att det är fel blandarfästen så det måste vi åka och byta imorgon :( Tröttsamt då vi bad en VVS-säljare på Bauhaus om hjälp just för att det INTE skulle bli fel...nåja, röris kommer hit imorgon som planerat och då blir det färdigt :D

Hurra hurra hurra hurra...Vi kan göra nr 1 & nr 2, här uppe, vi kan duscha, borsta tänderna men framför allt...vi kan diska i diskmaskin :) snacka om ett I-landsproblem men 1 månad med handdisk och ett j-a spring med hinkar så är det ngt jag och Thomas har längtat efter.

 
 
Ingen bild

innehavaren

11 februari 2011 20:09

Det positiva i kråksången var dock att det nya rätta blandarfästet var billigare :)...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards