Alla inlägg under februari 2008

Av Pia - 28 februari 2008 19:51

Igår var min mormor och morfar här på ett kort besök, alltid trevligt med spontana sådana. Passade på att fota Martin med morfars keps på sig och när han även tog sig en liten sömnlur.

Av Pia - 25 februari 2008 11:40

Idag skjutsade jag Malin o Johanna till dagis resp. fritids vid 9 tiden. Blev så j-a kaffesugen att jag körde till McDonald´s för att få mig en gratis kopp. Martin somnade så jag körde i driven och det är just det som är premiär. Men inte för sista ggn   :-)

Hittade en knapp på instrumentbrädan som jag inte tänkt på... (och den hade ju varit trevlig att veta om i somras när vi hade så j-a varmt i bilen pga trasig fläkt)...vips så öppnades de bakre rutorna. Mkt ska man ta lärdom av.

Av Pia - 18 februari 2008 15:06

Matade fiskarna och såg flera yngel, har sett 20 vilket är ett  lustigt sammanträffande när det just var det antalet som dog pga Malins lilla påhitt. Ja där ser man, ibland så måste man lixom rensa för att få ngt att hända...

Av Pia - 14 februari 2008 21:50

Hoppas ni har haft en trevlig sådan. Här hemma firas den inte, vem orkar?


Av Pia - 10 februari 2008 12:14

Martin e magsjuk och har feber, men fastän det så är han en go liten klimp.

Av Pia - 7 februari 2008 18:19

men både igår och idag har jag kört bil.

Idag var Thomas "ledig" fram till 13:45 så jag passade på att åka till kyrkis med Malin.  Martin e inte riktigt kry så han fick vara hemma med pappa. Malin applåderade när jag berätta´att vi skulle till kyrkis, bara hon och jag...sötfian.

Av Pia - 5 februari 2008 16:18

har jag kört bil. Jag lovade  Patricia och Johanna att skjutsa dem till skolorna idag, jag skulle till bvc med Martin och det e lixom inget extra besvär. Det gick jättebra, mkt backa och parkera men det e ql.

Martin vägdes och mättes, nya siffror är (inom parentes 6 månaders);

längd 72 cm (68)

vikt 9970 gram (9610)

hof 46 (45,5)

Av Pia - 4 februari 2008 12:36

...igår skulle Johanna på kalas, och Thomas på h-boll (det kan läsas på två sätt) så vilken j-a tur att hon har två föräldrar med körkort och varsin bil :) J blev jätte glad när jag skulle skjutsa henne, lite väl glad tyckte jag så jag sa åt henne "-Pratar du för mkt så får du ta bussen!!". Hon sa inte ett ljud... Men fram kom vi. hela och inte spyfärdiga. Sen åkte jag hem för att två timmar senare åka tebax och hämta. J tyckte det var roligt och åka med mig.

 Idag blev det bil igen, till dagis och kyrkis och sen hem. Om en timme ska jag till dagis igen. Det känns bra för jag måste få det som en naturlig grej lixom...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards