Alla inlägg under augusti 2010

Av Pia - 5 augusti 2010 17:43

Min lilla tös blir 5 år idag.

Igår var vi o köpte en 16" hallonröd cykel med prinsesskorg. Utan stödhjul...Vi får helt enkelt springa bakom o få henne att hitta balansen. Jag var iof på Biltema idag o köpte en hjälm o en "stödpinne" så att man just inte får så ont i ryggen av att springa bakom de små liven...

Kl 9:30 imorse, förmiddags, lämnade jag Malin till hennes äldsta syster o pojkvän för en dag på bla BIO...Det blev "Det regnar köttbullar" Malin tyckte nog att den var liiite för lång men var tydligen tyst under biobesöket. Vilket många andra barn INTE hade varit :)

Till middag fick Malin välja vad som, det blev "STUVADE MAKARONER O KÖTTBULLAR", o etersom att jag lovat henne så OK.

PÅ måndag ska Malin på 5 årskoll, spännade...noooot plus att hon dessutom ska få en spruta :(

Samma dag ska jag lämna Martin på dagis för första gången på 4 veckor, kl 7:30 :/ blääää.

Men det e bara att gilla läget, för på tisdagen smäller det. Då blir det tebax till verkligheten igen o redan kl 6 ska jag vara på jobbet. Någon som är avundsjuk?

Tjing på er så länge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards