Alla inlägg under september 2010

Av Pia - 25 september 2010 10:34

Det var rätt länge sen jag skrev något. Ha rväl inte haft tid helt enkelt, eller ingen lust :)

Nu är jag här igen.

Är sjukskriven, till den 11 oktober...har varit sen den 6 september med anledning av Karpaltunnelklyvning i vänsterhanden. Nu är det avklarat för denna gång, tur att man inte är bläckfisk :)

Vi har berättat för familjen att vi väntar bebis, igen. Om allt går vägen kommer en förhoppningsvis liten i slutet av februari. Jag mår bra, inga egentliga krämpor, ngn känning i fogarna kan förekomma om jag hållt igång lite väl mycket.'

En annan rolig sak är att jagblivit erbjuden ett jobb inom McD, men inte på restaurangnivå. Ett vik till o med mars, jag har tackat JA o nu väntar jag bara på ett svar från högre makt om det går vägen, fastän jag är gravid vill säga.

Har inget som helst emot att få göra ngt annat nu, efter 13 år på McD golv känner man sig rätt van men oxå nyfiken på ngt nytt.

Barnen mår prima o mannen likaså.

Tjing från mig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards