Alla inlägg under november 2008

Av Pia - 27 november 2008 14:07

Thomas fyller 35 år nu på lördag, men vi kommer att ha lite kalas på söndag då den dagen passar oss mycket bättre. Ni som vill komma är välkomna kl 14.

Av Pia - 14 november 2008 17:28

Kommer inte in på facebook, och det är f-n katastrof...

Nej, vi har internet uppkoppling annars hade jag ju inte kunnat blogga ;)

Så typiskt...Tur att man kan göra annat :D

Men imorgon vill jag att det ska vara fixat.

Måste lixom hålla mig uppdaterad med alla vänner och ovänner.

Av Pia - 11 november 2008 15:02

Och min dag :D

Det blir absolut ingen gås eller svartsoppa till  middag.

Jag vet inte varför änglarna gråter så mycket, men någon anledning har de säkert.

Av Pia - 10 november 2008 14:09

Idag har Martin namnsdag. Grattis säger vi till honom. Han är sur o arg som ett bi. Han har lite feber, troligen på grund av tänder som är på väg. Som vanligt har han då oxå "krupp", inte så jobbigt för mig längre då jag märker så tydligt när det är på gång, han får då bricanyl i tid så det värsta symtomen försvinner.

Vi har varit på kyrkis idag, väl hemma fick han feber så nej mina vänner ;) jag tog inte dit honom febrig. I vilket fall...Det var några barn som fick smaka på lite Martin ilska idag, :/. Även tre föräldrar fick lite lugg avslitet...Hmmm. Vi tar nog en liten timeout därifrån och återkommer förhoppningsvis friska och glada(re) nästa måndag.

Malin var på ett toppen humör. Det var många treåringar på kyrkis, bla hennes stooora kärlek Lucas. Fniss...De låg och hade ett deeptalk i kuddvrån, livsfarligt ;).

Av Pia - 4 november 2008 15:20

Började få ont i halsen redan i går eftermiddag, och natten har varit lite jobbig...Idag på kyrkis började ögonen klia och näsan rinna. Nu tänker jag ta mig till F & S ändå och vara med, men jag tänker inte ta i så jag svimmar.

Det känns som om jag redan har träningsvärk så det e väl ngn j-a influensa på G.

Letar efter yoga-kurser oxå, och det finns massor...men inte riktigt i synk med tider som passar mig/oss. Vill ha fredagskvällar, gärna efter 17...

Av Pia - 3 november 2008 19:54

Har varit och inhandlat lite kläder till mig själv. Och inte vardagskläder, jag har köpt träningskläder. Nya skor, shorts, strumpor, t-shirts och b-håar.

:)

Jag o Patricia ska börja på Friskis & Svettis imorgon, lite läskigt med tanke på hur otränad jag är, men mest roligt.

Ska få göra något som jag vill. Tillsammans med Patricia blir det ju oxå en mor-dotter grej. Förhoppningsvis kommer jag att bli både friskare, piggare, "finare i köttet"...

Av Pia - 2 november 2008 16:38

Äntligen färdig med de nya gardinerna. 30 meter tyg...Ser faktiskt jätte fint och mysigt ut med den röda färgen i två olika tyger. Känns bra  :)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards