Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

En kall dag

Av Pia - 9 februari 2011 17:19

Fy vad man kan bli less på väder :( Det som var så mysigt i måndags, som förvisso blev blä på kvällen då snön letade sig ner :/


Ja ja vad kan man göra åt det? Ingenting...


Idag har plattsättarna gjort klart allt, så två andra killar kom o tog över...möbelbyggarna :) I skrivande stund svär de på polska i duschrummet, men jag ser att det blir rätt ändå och inga skruvar och dyl ligger kvar ;)


Kickan är så fin efter sitt besök hos mor o far i måndags...men ack så stel hon har blivit (inte sen i måndags alltså, det har kommit under en liten tid)...gammelvovven tydligen. Lite jobbigt att tänka på men så är det iaf...


Thomas är i Katrineholm på match. Han frågade om han skulle ta bilen eller om han fick åka buss med de andra...Bebis har inga som helst planer på att komma ännu, o med hantverkare på plats samt utan vatten på  ö-plan o damm så det räcker, är det skönt att h*n stannar ett litet tag till.Thomas fick ta bussen :)

 
 
Ingen bild

ann

10 februari 2011 11:27

Snart får du byta namn på bloggen!

 
Ingen bild

tjockisen

10 februari 2011 14:07

JAPP!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards