Alla inlägg under maj 2010

Av Pia - 31 maj 2010 18:13

Martin var för ett år sen nästan blöjfri. Han började på dagis och vips var han INTE fri från blöja längre :/

Då tyckte vi att "OK, vi väntar igen..."

Så har det varit oxå. Vi har väntat, och väntat.

Martin fyllde 3 år i lördags. Någonstans verkade det som om han själv tyckte att han var redo för sen i lördags har allt gått som smort.

Han har haft blöja när han sovit, den har varit snustorr efter en hel natt :)

Nummer 2 har han gjort på pottan och han är så STOLT... Måste faktiskt le när jag tänker på hur stort det tydligen är.

Nummer 1 gör han på pottan och toaletten med glädje, och just toan har han ratat med bestämdhet.

Det känns bra det här. Hoppas bara att dagispersonal tar tag i detta oxå nu och INTE glömmer bort.

Nästa projekt är NAPPEN VÄCK! Men tjaaaa vi väntar med en sak i taget.

Tjing!!!!

:)

Av Pia - 27 maj 2010 18:08

Igår fyllde mamma år.

Vi kunde åka till henne och pappa hela familjen, en liten spontan resa :)

På väg dit lyssnade vi på Lugna favoriter och det var ngn tävling. Jag ringde in och kom fram...tack o lov inte i direktsändning. Jag fick vara med i Sant eller Falskt och kriterierna för att vinna är minst 3 rätt av 5...hahahahaha jag fick bara 1 rätt. Men han var så snäll så jag fick vinna en cd-skiva ändå.

Ibland är det rätt roligt.

 C u

Av Pia - 15 maj 2010 12:46

Idag går det iaf inte att ta miste om att det är vår. Solen skiner och värmen är behaglig.

Tyvärr har mördarsniglarna oxå fattat det vilket är negativt :(

Jag har opererat min högerhand. Karpaltunnelklyvning. Mmmm jag vet, inte så smakligt namn men det är just det det är. Har fortfarande rätt ont i handen, men det går åt rätt håll och nu kan jag iaf använda den. O jag måste använda den mer, fick lite skäll av sjukgymnasten :(

Vår lilleman fyller 3 år den 29 maj. Det är på en lördag iår så vi har tänkt att fira det just den lördagen. Kl 14 tycker vi är en bra tid, så ni som vill är välkomna hit då. Dock kan det vara bra om ni hör av er ett par dagar tidigare så att jag vet hur mycket som ska inhandlas.

Det var allt för denna gång.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards