Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

Soliga underbara lediga söndag

Av Pia - 6 februari 2011 12:41

Våren verkar vara på väg, och det känns bra.


Plattsättarna är "klara" med väggarna så imorgon måndag lägger de golvet och fogar :) Det är rätt fint, men ni som sett rummet innan vet nog vad jag menar...hur svårt kan det vara att göra det fulare än innan lixom ;)


Imorgon ska jag, Thomas och Martin åka till Laxå och besiktiga huset. Martin har svinkoppor, typ 2 st, och får inte vara på dagis så därför följer han med. Malin är på dagis, men lika glad för det betyder att Patricia och Johanna kommer och hämtar henne. Tror att Kickebick får följa med oss oxå, hon stör inte i bilen, sover mest, o hantverkarna behöver inte bry sig om henne.


Nu ska jag ta mig en liten powernap tillsammans med Martin.

 
 
Ingen bild

bloggaren själv

6 februari 2011 17:44

Bara älskar när jag blandar nutid med dåtid :)
Menar såklart att Malin kommer att vara på dagis...

 
Ingen bild

Ann

6 februari 2011 22:17

Tjaba! Ringde i morse, hade tänkt att hälsa på. Får bli en annan gång. Lycka till i Laxå, kör försiktigt.

 
Ingen bild

innehavaren

6 februari 2011 23:14

Hmm hörde tydligen inte telefonen :( förlåt...

 
Ingen bild

Mamma

7 februari 2011 06:51

Lycka till idag. Hör av er när ni kommer hem.
Mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards