Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt.

Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad.

Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "problem" ;) men jag sover inge bra när jag bara kan sova på sidan, och aldrig en hel natt på en sida för då gör det ont så 20-30 ggr per natt vänds det  och det på verkar sömnen, svar JAAAA.

Har ingen lust att köra bil längre...kan knappt vända mig om och att sitta trångt är ingen hit...Men då Thomas tydligen "måste" göra en massa saker på sitt jobb innan han helt lämnar över gör tyvärr att jag måste lämna barnen på dagis, och att gå dit är inget (bra) alternativ så då blir det bil, att ta sig till bussen skulle ta lika lång tid som att gå direkt till dagis så detta alternativ går oxå bort. Att ha dem hemma...Nääää inte nu tack.

Detta var min klagosång. Förhoppningsvis den enda för iår...


Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards