Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Tråkig tisdag

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :(

Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/

Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det brukar gå över bara jag kommer upp ur sängen. Har kört bil utan krämpor, inte bilen utan jag alltså...Orkar gå i trappor, vilket tyvärr behövs är hemma då tvätten av ngn lustig anledning ALDRIG tar slut... Börjar misstänka att grannarna smyger in tvätt...dete ska åtgärdas med hämnd isf moahahahahahaha.


Är lite småkär i vårat duschrum :D, kommer på mig själv att sitta där inne o le, och det är inte för att jag just sitter o jaaaa utan för att jag gillar rummet så mkt nu...


Igår var jag o Thomas på IKEA, he he he, fick med honom utan ngt tjafs...Vi åkte dit för att hitta en eller två högblanka svarta hyllor/skåp till just duschrummet...men icke. Finns inte :(

Det blev ett skötbord, en matta till Johanna, en kastrull till Patricia och en papperskorg istället. Och så passade vi på att äta en hiskeligt dyr lunch, 66:- för oss båda inkl kaffe (som vi förvisso inte tog för deras kaffe är inte gott).

Efter det åkte vi till Bauhaus och Länna Möbler men även där gick vi lottlösa...Vi ringde Patrica o bjöd in oss på kaffe med bullar istället, sen hade klockan blivit så mkt att det var dax att hämta från dagis.


Hoppas att återkomma väldigt snart med lite roligare nyheter.


 
 
mamma

mamma

1 mars 2011 18:34

Verkar som om ni hade trevlig fast ni inte hittade det ni sökte. Kul att Patricia fick besök och bullar är väl alltid något man tackar ja till. Vi har besökt Ikea idag, men det fick bara bli kaffe och semla där och lite inhandlat, lampor mm.
Mamma

http://www.hornlakes,se

 
Ingen bild

tjockisen

1 mars 2011 19:55

Jag var rätt sugen på en semla som dessert på IKEA, men magen blir lixom full så fort så det blev stopp. Jag hoppas kunna åka till IKEA igen snart :) Jag missade nog ngt i måndags ;)

 
Ingen bild

mamma

11 mars 2011 07:52

Nu vill vi ha lite nya uppdateringar från den smala Pia.

Mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Av Pia - 11 februari 2011 16:35

För duschrummet är klart!!!!! Vattnet är igång :D och diskmaskinen går för fullt ;)   Dock vill de inte att vi ska använda golvvärmen just nu, allt måste torka in ordentligt...Känns som att just det är ngt vi kan avvara, för en kort tid.   LY...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards