Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)

 Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa åt mig att fick jag mer ont i huvudet så skulle jag ringa förlossningen.

Jag o Thomas åkte efter det till Farsta C men vad vi skulle göra där minns jag faktiskt inte, vi stötte på Ginny o hon undrade när det var dax, Thomas kommenterade att "Pia tror det kommer idag, men jag tror imorgon"...he he he

Vi åkte efter det och hämtade Patricia o sen hem o plockade upp Johanna, för nu skulle vi iväg till Tyresö C o små shoppa lite. Jag köpte en urmysig poncho, J en tröja o P ngt annat. Vi passade på att äta en välbehövd (och gratis) lunch på Mosaik med Sven, A-K och Sarah. Efter lunchen åkte J iväg med A-K och Sarah för en bowlingstund.

Jag, T och P åkte till dagis o hämtade de små o sen iväg till McD Gudöbro o lämnade P... Kl var nu 16:00.

Thomas skulle till Nybodahallen och se deras sista match som började kl 19, jag var hemma o lite små grinig ;)

Jag ringde förlossningen kl 17:45 o bm där tyckte att vi kunde komma in på en koll iaf...OK, ringde T som då fick avboka matchen för egen skull, ringde Patricia som skulle vara barnvakt o sen gick jag in och duscha :).

kl 19 var vi på HS o sen gick det som det ska...KL 23:33 föddes vårt största barn, men ack så små de är ändå. 50 cm lång o 3835 gram tung. Madeleine Annie Linnéa ska hon heta.

Nu i skrivande stund ligger hon i mitt knä o bajsar :) så nu ska vår nya lilla chef få ny blöja...

tjing tjing

Ovido - Quiz & Flashcards