Alla inlägg under maj 2007

Av Pia - 9 maj 2007 19:51

med en egen blogg. I dagsläge vet jag inte vad jag ska skriva, men det kommer.

Av Pia - 4 maj 2007 07:41

Igår var jag i stan o fika med tre andra "tjockisar" jag "träffat" på internet. Det var riktigt trevligt, men framförallt gott med en stor brownie med vispgrädde o kaffe. Måste gå ut o mäta upp för staketet så jag o Thomas kan åka o inhandla rätt mängd + allt annat som måste användas, stolpar, skruvar o ev jordankare om inte pappa vill cementera o leka?

Av Pia - 3 maj 2007 07:38


Igår var jag inne på blocket, har blivit lite frälst sen jag var inne där för första ggn för ett år sen, och hittade en växa säng för 150:-,i Örby. Vi åkte dit och köpte den, kom hem och bäddade o Malin blev jätte glad med applåder...Hon trodde att det var Johannas men fattade ju när den ställdes in på hennes rum. Hon sov inte i den för hon ska bara sova med mig, gärna i mig, men det blir nog bra. Pia

Av Pia - 2 maj 2007 07:39

Malin fick feber inatt o tog sig på örat många ggr. Nu får hon alvedon, men vi kommer ju ha koll på henne iom att hon hade k-feber å då kan ju mjälten bli/vara skör. Visst e det typiskt när man äntligen vill ha lite ledigt, men skönt att man slipper förklara på jobbet.
Igår firade jag o Thomas 8 år som förlovade, vi valde faktiskt att laga Nachos framför vår grek.resturang, vi tyckte väl att Malin var lite loj redan på da´n.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards