Direktlänk till inlägg 20 augusti 2007

Skolan börjar...

Av Pia - 20 augusti 2007 15:11

...och jag e mamma till två skolbarn, även om Patricia inte ser sig som barn utan väldigt vuxen (till o från). Johanna var lite nervös men hon har ju träffat alla barn redan så det var nog den nya fröken som var mer nervös( ny på skolan). På vägen hem från skolan/dagis skulle Malin ha Johannas väska, sådär härligt bestämd som bara tvååringar är så bar hon den på ryggen hela vägen hem. Stötte på en padda som Malin inte tyckte om, sa hej då till den och blev skitskraj när den hoppade iväg.

 
 
Mamma

Mamma

20 augusti 2007 18:34

Vilka jättefina bilder du kan ta med din kamera. De är så söta ihop tjejerna. Hoppas att Johanna fick en snäll fröken.
Paddan var häftig.
Mamma

http://www.hornlakes.se

 
Ingen bild

pia

20 augusti 2007 22:50

Jah har en Hitta På kamera. Per tycker den e skit men den funkar,den var billig och det gör inte så mkt om den går sönder(får inte ångest för att köpa ny om jag måste).

 
Ingen bild

Lasse

21 augusti 2007 18:29

Jag har en hitta på skrivare här nere,billig och bra mycket bättre än min dyra Canon som finns i Stockholm.

 
Ingen bild

Ann

22 augusti 2007 17:55

Vad synd att jag missade er! Vi hade några paket till Malin. Får ta dem när vi har vägarna förbi. När det nu är? Ruttnar på att tiden går så fort!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards