Direktlänk till inlägg 31 december 2007

Allt fixat,nästan,,,

Av Pia - 31 december 2007 13:36

...ska bara byta om och duka. All mat är färdig, inte potatisen förresten men den ska vara klar vid 19:00 ungefär. Men båda förrätterna, hummer och avacado, står i kylen, och rostbiffen står och "vilar" under folie. Thomas ville iof att jag skulle tillaga oxfilé men jag tyckte faktiskt att det var onödigt dyrt och jag ska försöka avsluta detta år som jag vill påbörja nästa, dvs varför göra ngt onödigt :)

Jag återkommer med att skriva hur dagen slutade, Johanna ska få skjuta iväg raketer, med Thomas som hjälp, och Malin vill nog se på lite. Martin kommer väl göra sin favorit syssla, sova.

 
 
Ingen bild

Ann

31 december 2007 14:33

Hoppas ni får en riktigt trevlig nyårsafton! Maten låter mumsig. Hälsa maken och barnen.

 
Ingen bild

pia

31 december 2007 16:33

Hälsa din man från oss oxå!!! Kom på när jag började med Rostbiffen att vi inte har en termometer, men den blev perfekt...Vi har inte börjat än men man e ju tvungen att provsmaka ;)

 
Ingen bild

Mamma

31 december 2007 16:48

Låter som om ni ska ha precis samma mat som vi här på hallunda gårdsväg. Ha en trevlig kväll.
Mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards