Direktlänk till inlägg 21 juli 2008

En firar-dag

Av Pia - 21 juli 2008 13:54

Ja faktiskt så kan man fira en sån här regnruskig dag. Jag och Thomas firar 10 år som par och Johanna har namnsdag.

Imorgon ska vi åka till Örebro o titta på fritidshus.

 
 
Ingen bild

Mamma

21 juli 2008 17:20

Skickade ett sms till Johanna i morse, men jag vet ju inte om hon läser dessa. Örebro, hoppas det är något fint. Men sedan har ni ju Valdermarksvik kvar.
Mamma

 
Ingen bild

din dotter

28 juli 2008 15:50

hahaha i anagram så blirditt o thomas namn tsm
astma ihop

 
 Ia

Ia

30 juli 2008 08:44

Vi köpte det lilla halssmycket med snäckan till Johanna. Ska vi skicka hem den till henne eller kan hon vänta tills vi kommer hem.
Mamma

http://www.hornlakes.se

 
Ingen bild

Pia

30 juli 2008 08:57

Gör som ni vill...Men hon kommer ju självklart bli glad om det kommer ngt i brevlådan. Vårat p.nr är 136 72 Vendelsö

 
Ingen bild

Mamma

31 juli 2008 06:38

Grattis på namnsdagen
P&K Mamma

 
Ingen bild

svar

31 juli 2008 11:49

Man tackar...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards