Alla inlägg under augusti 2008

Av Pia - 9 augusti 2008 08:09

Idag hade vi ett litet kalas för Malin. Det var farmor, farfar, faster med familj, gammelmormor och gammelmorfar som var här. Malin var nöjd och glad och vi oxå. Hon blåste ut sina tre ljus med allt vad hon var värd, och blev jätte generad efteråt...

Av Pia - 7 augusti 2008 20:06

För er som vill (och då menar jag såklart släkten och inte ni  andra som läser detta) fira Malin kan komma och göra det med oss på lördag den 9 augusti från kl 13:00 och några timmar fram.



Av Pia - 5 augusti 2008 17:05

 MALIN som fyller 3. Vår lilla skrutta har blivit en riktig tjejja lixom. Men denna förbannade napp kan hon inte vara utan tyvärr, men det kommer väl snart.

Av Pia - 4 augusti 2008 07:21

ANN. Det är säkert fler som fyller år, men jag känner inte några och därför  orkar jag inte bry mig.

Idag har för övrigt Arne namnsdag.

Av Pia - 3 augusti 2008 09:19

Nu har jag inte bara Light A utan Alz på riktigt.

Malin hade INTE namnsdag igår.

Men JOHANNA hade det.

Usch, jag skäms, vilken usel mamma jag är...

Personnummer på alla (mina) barn kan jag, men inte deras namn...

Av Pia - 2 augusti 2008 19:48

Idag har vi varit hos A och K för att förfira A. Vi kom typ först och åkte sist. Vi hade mkt trevligt och alla barn lekte bra ihop. Det enda otrevliga var ju de förbaskade getingarna som är överallt...

Idag grattar vi även Malin som har namnsdag.

Av Pia - 2 augusti 2008 10:03

F´låt till min fabror. Tryckfelsnisse var framme. Det ska självklart vara farbror F och ingen annan.


Av Pia - 1 augusti 2008 14:31

Det var ett tag sen jag skrev, men det är ju semester. Iof har jag väl haft semester sen typ tre år tebax och ca sex månader till men ändå.

Vad har hänt sen sist?

Vi har tittat på tre fritidshus, och kommit fram till att vänta ett par år till.

Var på öland i tre dagar med toppen väder och mkt god mat. Träffade min farbror A med familj(nästan hela iaf) och det var trevligt. Var nog 10-15 år sen jag såg dem...

Johanna har varit i småland med kusiner och farmor och farfar, första ggn utan oss.

Snart börjar de äldre i skolan igen, och jag e inte avundsjuk.

Ovido - Quiz & Flashcards