Alla inlägg den 30 september 2008

Av Pia - 30 september 2008 09:40

Fick en läkartid igår för mig själv...Har ju haft ont i vänsterarm med domningar och stickningar. Sen en vecka tebax ungefär har jag även haft konstiga känningar runt vänster bröst, inte tutten alltså. Det har tryckt och stuckit, har blivit mer andfådd, allt har inte varit topp m a o. Dr lyssnade allvarligt på mig och min kropp, klämde runt och lyssnade. Fick ta ett EKG, nu blev jag gammal :(, men det visade iaf inget konstigt just då. Lämnade lite blod som ska analyseras...

Hon undrade vad jag jobbade med (att säga McD är inte alltid lyckat och spec inte när man har hjärtkänningar) men jag talade om att jag är hemma sen 3 år tebax med barn. Då fick hon en annan blick. "-Stressar du?", frågade dr.  (Ööööööhhh, 4 barn, ensam mkt, jobbiga hundar, stort hus) "Ja det händer att jag stressar"...

Jag ska alltså ta det lugnt, f-n att jag inte arbetar för då hade jag ju kunnat bli sjukskriven.

Allt för denna gång.

Ovido - Quiz & Flashcards