Direktlänk till inlägg 28 augusti 2009

Nu e det fredag...

Av Pia - 28 augusti 2009 14:00

Då e det fredagsmys..... eller fredagsmus som Malin säger :) Martin nynnar med i melodin o kommer på slutet med sitt "muuuuuuuuu".

Martin är lite risig, det är nog tänder på G igen och då kommer han in i en förkylningsperiod som ALLTID resulterar i  krupp :(

För tillfället ligger han och sover, men snart ska det bli lite mellis och kaffe, till mig.

Vid 15:30 åker vi till dagis och hämtar Malin, hon älskar sitt dagis och alla sina vänner, en stor lycka är att Lucas går där, hennes kärlek från förr ;)


Har kört bil och bara älskar MIN BIL. Ibland parkerar jag lågnt från stället jag ska till, inte bara för att det är så nyttigt att röra på sig utan mest för att jag tycker det är svårt att få plats...he he he Thomas suckar åt mig när han hör mina förklaringar, men jag ler ändå.


Tingeling

 
 
Ingen bild

innehavaren

28 augusti 2009 14:18

långt såklart, inte lågnt Kan bli så ibland :)Malins kommentar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards