Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Pia - 23 januari 2009 11:10

Var förbannat trött imorse, låg kvar i sängen till 8:00, inte så optimalt eftersom att jag borde ha tagit bussen som gick 8:30 ca för att inte vara sen till dagis. Men men, nu var jag som sagt skit trött och det blev som det blev. Gick hemifrån 8:30 och kom till dagis strax efter 9:00, så farligt sena blev vi alltså inte. Malin sa "Hej då" och gick iväg för att leka med sina nyfunna vänner, ler när jag tänker på det. Jag o Martin gick till hans avdelning och till hans stora glädje så var de ute. Han "sprang" ut och fram till första lediga lekbil, jag sa "Hej då" och vinkade. Lite tårar kom, men vad ska jag göra? Om en vecka kommer vi ju inte att kunna vara där med honom eftersom att jobbet kallar. Jag smög tebax till Martins avdelning för att jag ville kolla läget, såg att han lekte han med sin bil och han hade "glömt" bort att jag gått. Då gick jag glad därifrån, tog en vända inne på Konsum och köpte tre munkar till kaffet jag skulle njuta av hemma. Nu är kaffet och munkarna slut och jag oxå.


Tack och hej jordgubbsmunk

Ovido - Quiz & Flashcards