Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Ännu en vecka till ända

Av Pia - 7 mars 2010 09:39

Denna vecka har varit skittråkig...Det verkar som om alla föräldrar som har varit hemma med sina sportlovslediga barn har fått spunk, och då måste det gå ut över oss på jobbet...SKITTRÅKIGT!!!! Alla elaka ord man kan komma på har vi fått höra :( Man vill ju inte hjälpa till MER då...


Ja ja, det är egentligen inget att bli upprörd över så nu skiter vi i det.


Martin äter/dricker penicillin igen...denna gång för en inflammerad stortå...Lilleman hade fått någon form av nageltrång, och aj aj aj vad det måste ha gjort ont. Nu har han fått i sig några doser i alla fall så det är på bättringsvägen :)


Nästkommande vecka är en annan SKITVECKA. Två begravningar med en dag mellanrum och två tandläkarbesök för de små, tack o lov samma dag.


Jag har ingen bil för tillfället, har inte haft den alls denna vecka :( Den har tydligen fått lite vintersjuka eller ngt liknande...vänstersidan låter som ett tröskverk och bromsarna tar lixom inte så bra :/ Den ska in imorgon kl 9 så håll gärna tummorna för att det bara ät ngt som kan o kommer att fixas imorgon...annars blir det återigen till att åka kommunalt :(


Tack för mig



 
 
mamma

mamma

8 mars 2010 09:01

Stackar lilla Martin, måste ju ha gjort jätteont, vet ju själv hur det känns bara en nagel kommer lite snett in i tån.
Hoppas det fixar sig snabbt med bilen.
Mamma

http://wwwhornlakes.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards