Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Dag 3 o skitsnö

Av Pia - 12 januari 2011 16:57

Idag är det tredje dagen på renoveringsveckan. Jag är lite smått irriterad, redan... Tycker lixom att de kan komma tidigt o således sluta tidigt, men igår och idag har de kommit på e.m :/ Förvisso har de åkt redan vid 15-16 men på det sättet kommer ju detta ta evigheter...

Kaklet är bortrivet o endast denna härliga mögeldoft slår emot en när man kommer hem ;) Golvet river de imorgon. Vårat "fina" avocadogröna porslin är ivägkört :) vilket jag är så tacksam för.


Kickebick får vara med mig på dagarna, i bilen iof, men alternativet att hon skulle vara hemma är näää. Antingen skulle hon sitta o gnälla för att hon inte fick vara med hantverkarna lr så skulle hon sitta i deras knä, o då blir ju vi lidande iom att de INTE kan arbeta. Nu är det så här det får bli. Oxöron gillar hon iaf :D


Ngt jag INTE gillar är denna blötsnöh-e. Idag körde jag fast utanför dagis...hata hata hata. Hade en bogserlina så en taxichaffis kunde hjälpa mig. Dock körde jag fast strax efter det att han kört iväg igen...men denna gång räckte det med att hämta en plastpåse med sand o lägga framför, bakom och under. så gott det gick, däcken. Pust o puh. Höll mig lugn iaf :)

 
 
patricia

patricia

13 januari 2011 00:51

fortsätt blogga det är ju kul å läsa din blogg :)
och du var superlugn idag
<3

http://patriciabrejding.blogg.se

 
Ingen bild

innehavaren

13 januari 2011 13:21

mmm kul o läsa :o
Mkt gnäll men det får ni läsare ta :D
Skulle kanske ta o lägga in lite foton oxå.

 
Ingen bild

ovanstående

13 januari 2011 13:27

Alltså...Jag la ju inte påsen med sand framför däcken, utan bara sanden :)

 
mamma

mamma

16 januari 2011 11:24

denna blogg hade jag helt glömt bort eftersom det var så längesedan den uppdaterades, men nu kommer jag att komma varje dag, så fortsätt att blogga. Det är kul att veta vad som händer hos er och det är verkligen roligt att ni nu har fått tag på hantverkare till badrummet.
Mamma

http://www.hornlakes.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards