Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Fredag...

Av Pia - 21 januari 2011 09:19

Och idag känns det ok. Igår var det allt annat än OK.

Började må dåligt på onsdagskvällen o gjorde inte många knop.

Igår var jag sååå seg, men jag lämnade Malin kl 7:30, sen Johanna strax innan 8, åkte till McD Tyresö för att få i mig o Martin, som var hemma, lite frukost.

Väl där orkade jag inte äta. Vi åkte hem o la oss i sängen o tittade på "Hitta Nemo".

Hantverkarna kom kl 10:30 o gjorde massor bla gjorde de golvet, så inget mer hål :) Jag o Martin somnade nog för kl 15:30 kom Johanna in o sa "Jag spelar inte handboll idag, mår dåligt"...

Jag ringde Thomas som fick hämta Malin från dagis, jag kunde inte lr vågade inte då jag var allmänt svag o illamående.

Kunde hålla mig från att få upp "allt" till kl 17 sen somnade jag igen.

Imorse fick jag iväg de små till dagis, det är nästintill ohållbart att ha dem hemma nu under renoveringen...

Thomas däremot ligger i sängen fortfarande o mår bläää o Johanna är hemma hon med o mår lika bläää.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards