Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Pia - 11 oktober 2007 18:49

Idag har jag kört bil. Till skolan, till körskolan, med körskolan i 80 minuter. Sen en liten paus för lunch (McD), sen fick Thomas köra hem. Där böt vi plats igen och jag körde. Till slut var jag skittrött och bad nästan om nåd...Thomas kom på att jag då kört i 4 timmar...

Takpannorna har kommit och vissa ligger redan på plats. Iom att snön ev kommer ikväll så får vi ju hoppas att de sätter lite fart nu och blir färdiga. Jag tyckte lite synd om hantverkarna imorse med anl. av kylan så de fick kaffe, men Thomas fick bjuda för jag vill ha så lite som möjligt med dem att göra.

Vår kulinariska middag igår blev Fiskbullar med cous cous och morötter, idag blev det Blodpudding, bacon och lingonsylt. Imorgon vet jag inte, men Thai brukar gå i....

Ovido - Quiz & Flashcards