Direktlänk till inlägg 13 september 2008

Min superduktiga dotter

Av Pia - 13 september 2008 22:23

Min äldsta dotter sjöng idag då syrrans yngsta döptes. Jag nästan fick tårar i ögonen...Malin däremot började gråta i kyrkan, när vi skulle sjunga "Tryggare kan ingen vara"...hon bröt ihop. Pluttan, hon gillade inte den. Martin njöt när han fick kramas och pussas med tjejerna, (hur ska detta sluta?) men han blir lätt lite hårdhänt så några hårtussar fick han oxå.

 
 
Ingen bild

patricia

14 september 2008 10:13

love you

 
Ingen bild

Åsa

14 september 2008 11:45

jag hade verkligen "tränat" på att ålla tårarna tilbaka, lika vacker röst som sin mamma! Tusen tack för alla fina kläder!

 
Ingen bild

svar

14 september 2008 14:54

Tack för de fina orden, ja ngt positivt måste hon ärva från mig oxå ;). Hoppas overallen passar för snart kommer nog kalla vindar, även om de har varit strålande soool hela dagen här iaf.

 
Ingen bild

Mamma

14 september 2008 16:00

Vad skoj jag hade när jag fick pussas med Martin. Han är verkligen cool denna lilla kille.
Det var mysigt att få rå om båda de minsta i släkten denna dag.
Patricia är helt suverän och för mig rann tårarna hela tiden.
Nu till manicken till hundarna, Olga blev helt tyst när jag satt på henne den, jag kände nästan oro, hon bara satt stilla och lugnt och tittade, men Nellie blev skiträdd, hon började morra och och titta sig omkring efter vad det var som hände. Men det var kul att prova. Vi kommer ut med den någon dag.
Mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards