Direktlänk till inlägg 23 september 2008

Bröllopsdag

Av Pia - 23 september 2008 13:47

Idag ska Thomas och jag gå ut och äta, ensamma (när hände det senast ?). Ann och Kenneth kommer hit och ska vara barnvakter, åt alla fyra, men det är nog lättare än bara till de små...

Tanken var att äta på en libanesisk restaurang  i g:a stan, men vi har ändrat oss och väljer vår grekiska restaurang i trollbäcken. Lagom (gång)avstånd hemifrån, vi kanske till och med unnar oss lite vin (och när hände det senast ?).

Det är underbart fint höstväder och jag vill minnas att det var så även för 8 år sedan...

 
 
Ingen bild

ann

23 september 2008 15:36

Jag tänkte oxå på vädret. Ni hade väldigt vackert väder på ert bröllop!
Kommer snart, ska hem och ladda med energi först...

 
Ingen bild

Mamma

23 september 2008 15:44

Ett stort grattis på bröllopsdagen. Hoppas ni kan njuta av er kväll och inte ha tankarna hos barnen, de har ju de bästa barnvakterna.
Mamma

 
Ingen bild

svar

24 september 2008 12:15

Vi njöt av den goda maten och delade på en flaska rött...super gott. Ett stort tack till Ann och Kenneth som var barnvakter, och barnen verkade trivas i erat sällskap. Malin somnade gott strax efter att ni åkt och vaknade efter 8 imorse...Martin var lite sur på mig även på morgonen, men nu har det gått över...

 
Ingen bild

Lotta Hornesjö

27 september 2008 21:18

Men ett STOOOORT GRATTIS !!!!
Vad skönt att bara "få vara". Det gjorde
ni RIKTIGT rätt i. Helt rätt att få avnjuta
lite "rött" på ER bröllopsdag.
Lille Malin ÄLSKAR jag bara att läsa om. Hon är ju bara föööööör goooooooo.
Kram från oss !!

Lotta med HELA familjen

 
Ingen bild

svar

27 september 2008 22:00

Vet du Lotta, Malin är helt galen....Men på ett roligt sätt, ibland. Men man kan bli ganska så matt oxå, måste nog börja knapra ngt uppåtpiggande...Nej då, har haft det lite jobbigt bara...
Kram själva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards