Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

Snart så

Av Pia - 24 oktober 2008 14:17

Om 61 dagar är det julafton...

Ni som vill komma hem till oss är fortfarande välkomna, ni fick ju en inbjudan för 38 dagar sen ;)

Det finns även möjlighet att sova över då vi har plats.

Malin, Johanna och även Martin tittar i leksakskataloger och x-ar för nästan allt. Martin skrattar åt alla bilder och visar och pekar glatt på bilderna.

Man undrar vad han tänker...

Jag börjar bli sugen på julmat, hemsk tanke egentligen.


Men ikväll blir det ugnsgrillad kyckling, potatis- och morots klyftor och ngn kall gräddfilsås, har även ställt in ett vitt vin på kylning, men vi får se hur det blir med den.



 
 
Ingen bild

Ann

24 oktober 2008 14:39

Tack för inbjudan.... när måste det svaras?

 
Ingen bild

Mamma

24 oktober 2008 14:53

Jag har redan svarat. Känns härligt att få sätta sig ner och njuta och inte behöva stå vid spisen själv hela tiden. Låter gott med kycklingen och tillbehören och nästan lite skoj att läsa att även vinet är på kylning, men känner jag er rätt så står det nog kvar där i morgon. Vad sugen jag blev på julskinka nu, men det får bli lammkotletter istället denna kväll.
Mamma

 
Ingen bild

svar

24 oktober 2008 16:10

om 58 dagar lr något sånt....
Inte så viktigt.
vill ta med sig ngt man e speciellt sugen på så e det oxå ok...
Annars ska jag nog försöka fixa det mesta...

 
Ingen bild

Bror

24 oktober 2008 17:53

Vi vill självklart vara med och fira på julafton. Ser fram emot det.

 
Ingen bild

svar

25 oktober 2008 01:03

ROLIGT!!!
Ju fler desto trevligare...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards