Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

Ja varför inte...?

Av Pia - 13 januari 2009 21:00

Imorgon var det planerat att M och M skulle inskolas, men det ser ut som att det tyvärr får ändras :(  Jag är dunderförkyld och har feber. M och M är lite förkylda, de skulle säkert orka, men jag orkar inte. Jag tycker dessutom inte att man ska ta sina barn till "dagis" när de är sjuka så varför skulle jag då göra det? 

Iom att de ska vara på två olika avd är det svårt att vara ensam inskolare. Det är klart att det funkar, men jag tycker att vi kan vänta till på måndag iaf. Jag vill känna mig kry och pigg.

Snart börjar jag att jobba...har fått mitt februari schema :) Kommer att jobba måndag och torsdag 6 -15, tisdagar och onsdagar 9 -18, ledig fredagar och helger, måste jag säga att jag är NÖJD? Det "jobbiga" blir iof att jag får åka buss, men det har jag ju svartbälte i så det klarar jag av...Bil får bli ett senare kapitel.

 
 
Mamma

Mamma

14 januari 2009 07:39

Vilket toppenchema du fick. förstår att du är nöjd. Hoppas att förkylningen går fort över- Igår kväll fick jag ont i halsen och idag är jag också förkyld, inte ett dugg skoj, hoppas pappa klarar sig denna gång.
Mamma

http://www.hornlakes.se

 
Ingen bild

Åsa

14 januari 2009 09:45

Krya på dig!

 
Ingen bild

johanna

15 januari 2009 18:59

ja mamma krya på dig

 
Ingen bild

Lotta Hornesjö

18 januari 2009 00:03

Men OJ.... Vilket bra schema du har fått !!! GRATTIS !!!!! Det är kul att jobba igen. För då får man umgås med vuxna och äta lunch i lugn och ro.
Krya på er allihopa !!!
Kram
Lotta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards