Alla inlägg den 14 november 2009

Av Pia - 14 november 2009 16:59

Iof inte idag, det var ju i onsdags den 11 i 11 jag fyllde 35, men idag hade jag släkt hemma på lite fika.

Bla annat fick jag en bag fylld med presenter (från Bodyshop) det är tänkt som en adventskalender så det är 24 presenter.... :) jag kan alltså öppna en present i 24 dagar o ha kul... Spännande i alla fall....


I måndags hade vi personalfest.. Det var kul, annorlunda men väldigt roligt...inte alla som trodde att gammeltackan, jag alltså, skulle hänga med. Kom typ först o gick sist, jaaa Thomas kom och hämtade mig, tack för det mitt <3


Igår var jag o tre arbetskamrater ute o det var oxå roligt. Fick se Linda dansa, he he  man kan säga att hon dansar ungefär lika dåligt som Evert Peilert sjunger, men hon bjöd på det och så ska det vara. När vi stod o väntade på bussen så kom jag på...hur i h-e skulle jag ta mig hem öhhh. De andra skulle till tyresö men men. Jag tog upp mobilen helt utan egentlig tanke o ser tre nya meddelande, alla ifrån Thomas. Min första tanke var " Men hallåååå e han svartis?" Men ett av meddelanden var "- Om du vill spara 500:- spänn på taxi, hojta till"... :) Jag ringde på studs, klockan var 02:22, Thomas svarade sömnigt, I wonder why?, o jag kläcker ut mig "- Vad vill du?" De andra två börjar gapskratta o även jag...stackars Thomas :/   men han var en prins om kom in till slussen o hämtade upp oss tre.

Tack mitt <3


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards