Alla inlägg den 23 november 2009

Av Pia - 23 november 2009 14:58

Det är en månad kvar till julafton. Jag o familjen vill göra en favvo i repris. dvs som förra året :)

Släkten är välkomna hem till vårat lilla place, med lite tilltugg o gärna singstar :) Skippa gärna julklapparna men inte humöret det goda.

Av Pia - 23 november 2009 09:42

Har sålt två av alla mina vagnar. Det är bra. Av flera skäl.

  • Jag fick lite pengar, mer än vad jag gett för dem :)
  • Det blir mer plats åt nödvändiga saker, inte nya vagnar dock :/
  • Barnen får börja använda sig av sina ben o det e nyttigt :)
  • Man blir mer städgalen, alt säljgalen o i detta hus behövs det :)

En sak som dock gör mig skitförbannad är RADONKONSULT!!!! Dessa j-a skitstövlar har inte gjort färdigt deras påbörjade arbete, o det var i april de startade... :( Vad f-n ska man behöva göra? Vi har ringt massor av ggr o alltid får man en dum kommentar som "Oj vi har haft så mkt att göra iom att det har blivit andra beckerell siffror som ska saneras hit o dit" DET SKITER VÄL JAG I!!!! DET GÅR SÅ J-A BRA ATT AVSLUTA SITT ARBETE HÄR FÖRST!!!

Nu kommer vi att gå misste om vårat utlovade radonbidrag för att de inta slutför arbetet. :( :( :(

Men samtidigt vill vi ju inte ha RADON i vår kåk så det måste ju fixas.

Min mage mår skit av detta j-a stressmoment o mår man dåligt går det tyvärr ut över familjen. När barnen mår dåligt, blir jag orolig just för att vi har RADON. Kanske lite överdrivet nojjig, men vem kan stå för att barnen blir sjuka om det är pga huset de bor i?


Kram


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En 4 barnsmamma med massor att göra


Ovido - Quiz & Flashcards