Alla inlägg den 13 december 2009

Av Pia - 13 december 2009 15:06

he he glömde ju skriva vad jag fick i paketet idag...En Facial Buffer och

Vitamin E Gentle Facial Cleansing Wipes    Åhh det är så bra

Av Pia - 13 december 2009 14:50

Vi gick upp vid 8:30, Malin och Johanna hade iof varit vakna ett tag. Jag har sovit som ett nöt, dvs skit dåligt :( Ont i halsen och i huvudet blääää, och brevid mig har världens prickigaste lilleman legat och små sparkat och rullat runt :(


Kl 10:30 tror jag satt hela familjen plus Jocke i bilen, för idag skulle vi skjutsa Patricia till Arlanda. Hon skulle vara där senast 12:45 och checka in, men jag får ju alltid höra att jag är så hysterisk med mina tider så...ja ja ja.

Väl på Arlanda, kl 11:13 :), parkerade på 1 timmes platsen, inte jag att tillägga ;), och på väg till terminal 2. Framme vid terminal 2 står en stoooor skylt "Från och med den 24 november går alla Finnair avgångar från terminal 5" Öhhhh ok. Vi traskade dit, en liten trip för sig med en 2 och en 4 åring som vill göra som de vill :/


Kom till terminal 5, och letade upp Finnairs incheckningsdisk, he he he de hade inte öppnat ännu men Patricia gick fram ändå :) Det gick bra iaf och hon passade på att fråga lite om hur hon ska göra, dutti kicka ;)

Nu var vi på väg till gate 28....väl där så sa vi Hej då o trevlig resa, kramades lite, Jocke o Patricia pussades, Martin o Johanna kramade om P, men Malin ville inte...inte ens vinka :) Hon passade på att ta Jocke helt för sig själv moahahaha.


Nu var kl 12:05...vi gick tillbaka till bilen och denna startade 12:11 :)


Martin hade sagt att han var hungrig så vi valde McDonald's för en gångs skull, men inte på Arlanda utan på Fysingen. Väl där åt vi mat 330 :- för en lunch jo jag tackar :)


In i bilen igen, men denna gång valde Jocke att sitta fram :) he he han hade suttit bak med Malin, o hans ben fick knappt plats :D

Ngn stans på vägen frågar Thomas mig "Kör du mig sen eller?" Öhhh just det,m han hade handbollmatch, booooring. "Nej, men jag tar bilen från Högdalen istället" och så blev det. Ifrån Högdalen till Brandbergen o släppa av Jocke, o sen hem, tog en liten avstickare på Sågen o köpte bullar :)


Nu hemma o njuter en kopp java o saffrans bulle.


Får se när Thomas vill bli hämtad, eller så får han lösa det på annat sätt.


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards