Alla inlägg den 16 december 2009

Av Pia - 16 december 2009 09:56

Det är så mkt snö och det är sååååå fint :) Men kallt. Typiskt att man inte kan få både och lixom, mkt snö men även värme :)


I paket nr 16 låg mkt riktigt  en Aroma Jar Oil Burner :) så nu ska jag testa om det doftar gott.


Har lite smått panik inför jul, inte för att ngr julklappar inte är köpta utan för all mat :/ När ska jag hinna... Min mor ska göra revbensspjäll :), men det är ju bara en rätt av alla man vill ha på bordet. Vi ska försöka att inte överdriva maten i år, meeeeeen det blir ju en del ändå. Skinka, köttbullar, prinskorv, lax och sill. Janssons, det tror jag att min syster ska få göra för det kan jag inte, eller vill inte :D

Ngt att äta som efterrätt, om man nu vill det utöver all choklad...det blir nog bra men jag jobbar även den 23 så det får bli allt i sista stund.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards