Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Pia - 10 januari 2010 20:27

Idag kl 17:05 landade Patricia, eller planet hon satt på om man ska vara korrekt :)

I 4 låååååååååånga veckor har hon varit hos hennes farmor och "farfar" iThailand. Hon har nog blivit väldigt bortskämd, men det bjuder jag på :) Brun är hon iaf, och morotsfärgat hår ;)

Jag var den som först såg henne där i ankomsthallen, och självklart fick hon då den första kramen.  Sen Johanna, Martin, Thomas och Jocke. Malin var sur och gömde sig bakom Thomas...

Lite småhungriga som vi var blev det ett välförtjänat besök på McD i Sköndal, Patricia var glad för hon hade bara ätit en ggn på McD under tiden hon varit borta.


Jag hade ju planerat att träna minst en ggn i veckan...hmmm det har inte blivit av :/ skyller inte på ngt förutom mig själv. Ska fixa hem ett gym så jag kan gymma hemma.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards