Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Pia - 20 januari 2010 20:33

Ja det blir tydligen lätt så... Har jobbat och vabbat och inget mer, typ.

Hade ju som nyårslöfte att träna minst en ggn i veckan...man kan säga att det har inte gått så bra, eller inte över huvud taget :)

Nåja, nu "bygger" Thomas ihop min Crosstrainer som jag köpte för en vecka sen så nu kan jag ju inte komma med dumma bortförklaringar iaf...


Har vabbat för Malin sen i måndags...hon e hostig o febrig. Hon har fått Mollipect, men är inte så jätte förtjust i att dricka de pyttiga 5 ml. Tänk om barn ändå var så kloka att de kunde förstå att ta det vi föräldrar vill ge dem är för att de ska bli friska/re...å andra sidan är det väl bra att de INTE stoppar allt i munnen o sväljer kan ju bli så jobbigt då oxå :/


Ska på fotvård imorgon :) I en hel timme ska jag få mina stackars misshandlade fötter ompysslade...återkommer om hur det var.


Kram på ett tag, nu ska det drickas java o sen ev ner o crosstraina lite :D

Ovido - Quiz & Flashcards