Direktlänk till inlägg 10 december 2009

Nobel och annat

Av Pia - 10 december 2009 18:15

Paket nr 10 innehöll 2 flaskor. En med Olive Glossing Schampoo och den andra med Coconut shower creme. Båda luktar väldigt gott :)


Idag är då de finklädda damerna och herrarna i stadshusets Blå Hallen och partar loss :)

Roligt för dem och hoppas att de njuter av maten och servicen.


Malin har namnsdag idag, Malin, och det är 4 år sen hon döptes...så pluttig var hon då nu är hon inte lika fullt så pluttig, men oftast gosig och snäll.


Idag har Martins vattkoppor fått spunk tror jag :( hade ju hoppats att de var på sluttampen, men icke då :/  Hela magen, rumpan, ansiktet och hårbotten är överrösta med dessa kliande små koppor. Så idag är INGET roligt...Lillplutten då. Tur att man har både kylbalsam och Aloe Vera Gelly tillhands som kan smörjas in.


Det var allt för mig idag.


Jo förresten, fick lite saffransbulle längtan igår, så när Martin sov middag/lunch passade jag på...de blev jätte goda och det finns till och med ngr kvar idag :)



 
 
stina

stina

10 december 2009 18:33

Rent spontant när jag läser din blogg så gillar jag den!!!
Jag hoppas att du kommer till min blogg, härligt med inte alls för "unga" bloggare, själv har jag passerat fyrtio.

http://enenkelstina.bloggagratis.se

 
stina

stina

10 december 2009 18:36

Jag var sexton år när jag fick vattenkoppor, jag hade inte en fläck utan vattenkoppor!
Jag vet att jag grät och frågade mamma om jag någonsin skulle se normal ut igen, mamma visste inte vad hon skulle säga, det har hon berättat sen, hon var tveksam om jag någonsin se ut som vanligt igen.

http://enenkelstina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ann

11 december 2009 23:29

För vad det kan vara värt... jag tänkte mycket på Malin igår och mindes hennes dopdag med glädje.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards