Direktlänk till inlägg 11 december 2009

Plötsligt händer det :)

Av Pia - 11 december 2009 19:58

Ibland är det ngn där uppe som uppenbarligen tycker man är värd ngt extra. Vi ar ju haft världens tjafs med RADONKONSULT under lång tid, men de kom ju till slut och det är nu bara en elkille som skall hit o fixa det sista.

I och med att det tog för lång tid för RADONKONSULT att färdig ställa arbetet så hann tyvärr vår saneringsbidrag tidsfrist gå ut :(

Jag skrev ändå ett brev till Länsstyrelsen och förklarade läget.

Idag fick jag ett brev där det stog att vi hade blivit beviljade, med max beloppet dessutom :) Var lite nyfiken så jag ringde Nordea och kollade mitt saldo och ta mig 17, pengarna var redan insatta. 15 000:- tycker i alla fall jag är ngt att vara glad för :) 

Julen är kanske räddad ändå....


Imorgon kommer målaren hit och till er som ska hit på julafton så hoppas jag att ni kommer se skillnad, för det ska bli väldigt mkt färg :) Till skillnad från nu som det är vitt o vitt o återigen vitt :/


Kram, nu ska jag glo på IDOL och hålla tummarna för att CALLE vinner.

 
 
Ingen bild

Ann

11 december 2009 23:31

Fasiken vad kul för er, stort grattis. Snyggt jobbat.

 
Ingen bild

Mamma

12 december 2009 09:58

Jättebra jobbat Pia, man måste vara envis för att få rätt. Ska bli kul att se skillnaden på julafton. Hoppas bara att vi kan komma, man vet ju aldrig vad Lycka ställer till med, men hon ska inte ha förrän på Nyårsafton så det kommer säkert att funka.
Mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 13 april 2011 16:46

Jag har påbörjat en ny blogg...hälsa gärna på där istället :)   piamed5.bloggplatsen.se   Vi ses...   ...

Av Pia - 27 mars 2011 18:00

Den där ryggvärken jag hade den 1 verkade vara ett tecken på förlossning. ;)  Den 2 mars var en bra dag, dock en dag med huvudvärk så ett besök hos mödravården var nödvändigt. Blodtrycket var 140/80 och det är gränsvärdet för högt undertryck, bm sa...

Av Pia - 1 mars 2011 16:22

Nu e jag less...less på att vara tjock om magen :( Tycker tom att jag börjar "svälla" i ansiktet o benen...hmmm vore ju kanon att få havandeskapsförgiftning :/ Annars mår jag kanon :) Ngt ont i vänster sida av ryggslutet, foglossning, men det bru...

Av Pia - 21 februari 2011 15:48

Har så förbaskat tråkigt. Bebis har ingen lust att födas ännu o det gör mig sur :/ Eller mer irriterad. Jag har ont i ryggen o hoppas/önskar att den värken försvinner när bebis kommit, plus att jag då kan börja sova på mage igen...snacka om "prob...

Av Pia - 17 februari 2011 17:05

Jag har blivit intervjuad av en journalist för Året Runt och idag kom fotografen för att fota mig och de små. Martin säger korta om att fotograferas, därav rubriken. Barnen var informerade och rätt nyfikna inför det kommande, tyvärr så satte sig Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards